Bekväm vagn.

Att ha en bra och bekväm vagn är väl vad man strävar efter? Och vi har verkligen lyckats hitta den optimala vagnen, alla i familjen är hel nöjda. Underbara åsna! Viggo tycker att vagnen är väldigt skön att åka i, kanske lite för skön? Tidigare idag när vi skulle promenera till en närliggande lekpark somnade Viggo i vagnen efter bara några minuter. Samma sak har hänt flera gånger och jag får planera om.

Jag lät honom sova vidare såklart och promenerade istället till Ica. Tanken var att vi skulle leka när Viggo vaknat igen men nu hänger det regn i luften och jag är ledsen att behöva säga det men när det regnar håller jag mig inomhus! Jag blir så imponerad av vissa föräldrar som trots regn och rusk ändå leker utomhus med barnen. "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"



Lilleman har nyss vaknat. Han är lite kinkig, verkar fortfarande trött. Vi ska strax sätta tänderna i en härlig frukt tallrik och hoppas på att hans sura miner upphör. Vattenmelon och satsumas - mina favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0