Det omöjliga är visst möjligt.

Tack vare blogg appen har det ekat tomt här några dagar. I helgen var vi hem till min familj och då bloggade jag via blogg appen men dessa inlägg ser man ju inte röken av. Ledsamt! Men men, nu sitter jag vid datorn och ska jag se till att inläggen publiceras.

Jag har ganska ofta den senaste tiden skrivit om Viggos hemska humör och dåliga sovrutiner men idag vill jag hylla honom till skyarna för hans underbara humör! Hela dagen har han varit glad och enkel att hantera. Han har varit så harmonisk. Idag kan jag äntligen säga att vi haft en jätte bra dag!

Vi började dagen på öppnis som normalt inte alls är uppskattat av Viggo men idag trivdes han riktigt bra och vi var sist därifrån. Viggo blev till och med ledsen när vi skulle åka hem. Det var så roligt att se att han äntligen, sakta men säkert, vågar lämna mig och istället närma sig andra barn. Han föredrar dock att iakta dem på håll och har samtidigt stenkoll på vart jag är. Ett steg i taget. Hädanefter ska vi försöka ta oss till öppnis minst en gång i veckan.



Efter öppnis storhandlade vi och då mina vänner inträffade något som jag trodde var omöjligt - Viggo somnade! Visst att han kan somna i sin vagn efter lite bök och stök men idag somnade han huxflux sittandes i kundvagnen. Lillplutten var helt slut efter allt ståhej på öppnis. Och som sagt, han har varit så harmonisk och mysig hela dagen. Hoppas att det håller i sig för det är onekligen mycket roligare att spendera dagarna tillsammans när han på det här viset än som tidigare (ett litet monster).


Kommentarer
Postat av: Cissi

Mysigt med såna dagar och han ser ju för gosig ut där han somnat! Sötnosen

2012-04-04 @ 09:31:40
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Elin / Mamma till My ♥

Låter verkligen som ni har haft en toppendag! :) Vad härligt! Såna dagar vill man alltid ha! :)



Hihi, sötnos och somna så där! :) Då är man bra trött.

2012-04-04 @ 09:46:09
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Aaaw tröttisen! Så skulle nog aldrig Alexander somna! Kram

2012-04-04 @ 21:25:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0