Hel igen.

Som rubriken lyder, jag är hel igen. Kom till Storvik igår kväll och fick krama om lilleman. Tänk att man kan sakna någon så mycket på bara några dagar? Eller rättare sagt timmar för jag började sakna honom redan i bilen påväg hem till Uppsala.

Vi är fortfarande kvar i Storvik och eventuellt stannar vi en natt till. Både jag och Viggo är förkylda, framför allt Viggo. Han verkar ha ont i öronen så vi får hålla koll under dagen och se om det ger med sig eller om jag ska boka en läkartid.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Fina Viggo! :) Hoppas inte det är någon öroninflammation! Usch o fy! Alltid är det nåt känns det som! :/

Kan tro att du har saknat honom! Kram

2012-04-10 @ 13:50:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0