Jag är trasig.

I fredags kväll lämnade vi Viggo hos hans mormor, som för övrigt bor 15 mil bort. I två nätter har jag varit utan min älskade lilleman. Jag känner mig trasig, du fattas mig. Ikväll ses vi äntligen igen och jag längtar så mycket!


Jag och Viktor var i huset hela dagen igår - målade, städade, snyggade till i trädgården och fixade med annat småplock. Det tar aldrig slut med jobb! Vi hade även hjälp av min mormor, morfar och syster. Tusen tack! Vi ska strax åka dit igen och göra ett ryck. Idag är jag inte lika på hugget, vaknade nämligen förkyld...




Här är en bild från i somras på "slottet" som slukat så mycket tid (och pengar). Entrén ser lite annorlunda ut idag och de vita knutarna ska målas svarta.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så fint ni gjort huset. Men skulle ni sälja det eller hur var tanken? Kram

2012-04-09 @ 13:28:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Jag kan verkligen förstå att du saknar din lillegrabb! Två nätter utan är ju en hel evighet, eller de känns nog så :P Jag har bara varit utan honom ett par timmar och det tycker jag är jobbigt :P



SV: Ja, det var jättemysigt när han somna om bredvid sin pappa sådär :)

2012-04-09 @ 14:07:10
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Aha okej :/ Ja de är inge kul när de inte äter ordentligt. Edvin har lärt sig jättebra på sistone och det tror jag beror på att han börjat förskolan faktiskt. Han har alltid fått ha en egen sked här hemma, men han kanske tycker det är värt att kunna själv nu när han ser de andra barnen klara av det? hihi :)

2012-04-09 @ 14:14:46
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Förstår att du saknar Viggo! Man gör ju så fort det.. Men det är skönt att kunna jobba lite utan barn i närheten, man får ju så mycket mer gjort :)

2012-04-09 @ 14:55:02
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0