Sista natten.

När Viggo är sjuk låter vi honom sova med oss i våran säng så att vi lättare kan hålla koll på honom. Han har sovit med oss hela veckan eftersom att han fortfarande är förkyld och hostar så pass att han ibland kräks. Men ikväll får han sova i sin egen säng igen. Fy farao va dåligt jag sovit inatt! Viggo har varit som en propeller i sängen och gnällt non stop. Att få en fot i ansiktet, ryggen och magen och ett skrik i örat är inte vad jag vill mitt i natten. Jag tror inte han heller sovit särkillt bra, han verkade mer vaken än sovandes.

Klockan fyra låg jag klarvaken och kokade inombords av irritation, jag var så trött! Försökte få Viggo att somna om i sin säng men det var omöjligt. Till slut lyckades Viggo somna, i våran säng, och sov någorlunda bra fram till nio. Viktor stackarn sov över imorse och jag kan tänka mig att han är trött på jobbet idag. Nej nu vill vi sova ostört kommande nätter!

Och apropå sömn, lilleman verkar trött nu så vi ska peta i oss lunch och sen är det dags för Viggo att sova. Under tiden ska jag dra igång ett litet projekt. Det kliar i pysselfingrarna!



Här är mitt lilla projekt. Jag tror att jag bli klar redan idag faktiskt. Älskar snabba projekt med stora resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0