Tre äpplen.



Under helgen som var hann det flytta in "tre äpplen" hemma hos oss - två Iphone 4s och en gigantiskt stor dator. Vi har sedan tidigare en varsin Ipad2. Känner mig riktigt nördig!

Jag är dock inget fan av Apple om jag ska vara ärlig. Använder sällan min Ipad men det beror nog på att jag stött på promblem med flash sidor och dessutom så sitter jag vid datorn endast när jag ska betala räkningar, blogga eller fixa och trixa med foton, i övrigt använder jag mobilen. Blogga från Ipaden från blogg appen är värdelöst!

Min Iphone är plomberad eftersom att jag inte vet om jag ska behålla den eller inte. Skärmen känns på tok för liten, jag vill ha en stor skärm. Ska jag ge Iphone en chans eller byta den till en HTC One X? Eller kanske laga min nuvarande mobil (det kostar 2000 kronor)? Snacka om i-landsproblem, pinsamt egentligen!

Använder ni Iphone? Ni som gör det, är ni nöjda med den? För och nackdelar? Kom igen nu och dela med er av era erfarenheter! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig, tycker skärmen är för liten

2012-04-30 @ 15:28:53
Postat av: frida

Jag är en riktig iphone dissare haha.. här de de android för hela slanten som gäller :) Tycker de e mkt bättre, man e så låst ifall man har iphoen tycker jag.

Hoppas du kommer på hur du vill göra hehe :)

2012-04-30 @ 16:50:29
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag har iPhone , väldigt nöjd. Enkel att lära och mkt bra funktioner. Försöker komma på nackdelar, finns säkert några men just nu i skrivandets stund kommer jag inte på något förutom att min har en förmåga att hänga sig ibland och tappa service men annars kanon på alla sätt och vis!

2012-04-30 @ 17:20:27
URL: http://yossie.webblogg.se/
Postat av: elin

svårt... har du kollat med försäkringsbolaget angående den som gick sönder? borde inte kosta mer än självrisken eller?

2012-04-30 @ 18:02:38
Postat av: Emelie

Jag har en vit iphone4 och är jättenöjd med den :)

2012-04-30 @ 19:41:04
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag är jättenöjd med min Iphone 4s =)

2012-05-03 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0