Viggos påskägg.



Såklart att Viggo ska ha ett påskägg! Ger ni era småttingar påskägg och i såna fall vad finns där i? Innehållet i Viggos ägg är både ätbart och lekvänligt - majskrokar och två små gulliga mini chokladbitar samt en Mumin bok och såpbubblor.

Tanken från början var att köpa en rutchkana eller en traktor/grävare i lite större size, han tycker mycket om att leka med de prylarna på öppnis. Men han får så mycket ändå lite titt som tätt så årets påskägg är mer symboliskt. Kommande år förstår han bättre och då är det ju roligare att ge honom någonting han verkligen uppskattar och vill ha.

Men det kanske finns någon annan snäll person som ger honom en traktor eller grävare? :) Påskharen kanske?

Förresten, vilken dag ger man påskägg? Jag har fått för mig att det är imorgon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

William

Får godis, wincent får ostkrokar ;)

2012-04-06 @ 13:54:08
Postat av: frida

I noels påskägg ligger de såpbubblor, en liten leksaks bil, två små russin askar å majskrokar.. men kanske ska va snäll å slänga i två små chokladägg oxå, de e ju ändå påsk haha ;)



2012-04-06 @ 19:50:50
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

hoppas han piggare på sig snart och att ni får en mysig påsk! Kram

2012-04-06 @ 20:47:35
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Edvin fick majskrokar, russin och några godisbitar i sin. Jag är uppvuxen med att man får godis i sitt ägg - alltså inga leksaker och så tycker jag att det ska vara för min/vår del nu också när vi har Edvin.

2012-04-08 @ 15:23:58
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Alexander skämde vi faktiskt bort lite denna påsken.. han fick en rutschkana, vilken han älskar! Och i påskägget fick han 3 små leksaker (bilar o ett lamm), lite choklad och blåsbubblor.. hmm, var väl typ det. Mest leksaker, minst godis.. men lite av båda ;) Kram

2012-04-09 @ 13:52:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0