Party all night long!

Ja i natt var det ett hejdundrande party fram till klockan fyra imorse. Inte var det vi som partajade, nej det var våra grannar vägg i vägg - tre unga studenter delar på ett radhus och igår var det inflyttningsfest. Och man kan ju säga att det urartade rejält... Jag ringde störnings jouren 01.30 men de dök aldrig upp. Istället gick Viktor över till festen en timme senare för att säga åt dem att dämpa sig men det vart väl ett halv lyckat resultat. Folket som bor där syntes inte till och det såg tydligen ut som ett slagfält med deckade personer överallt.

Våran lilla trädgård ser idag ut som en askkopp och jag känner mig bakfull, tack vare våra grannar! Är det inte en magsjuk unge som håller oss vaken så är det respektlösa partyprissar...

Vi väntar strax besök av Viggos farfar. Jag ska storhandla idag och förhoppningsvis hinna uträtta andra ärenden. Men helst av allt vill jag sooova!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Åh vad trist att dom inte kunde visa lite respekt för grannarna.

2012-02-19 @ 17:55:55
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0