Månadsbilden.

Varje månad den 15:e knäpper jag en månadsbild på Viggo, på en fårpläd. Varje månad har jag gjort på samma sätt för att lättare kunna se skillnaden som uppstår från månad till månad. Ni hittar bilderna i kategorin "Viggo - månadsbilder".

Men den 11:e månadsbilden ser inte riktigt ut som de andra 10 (Här kan ni se den 11:e månadsbilden.). Tanken var att göra en fin månadsbild i Thailand men eftersom att Viggo var sjuk skippade jag det. Först igår kom jag på att vi skulle knäppa månadsbilden men för det första är han närmare tolv månader nu och dessutom har det hänt så otroligt mycket med utseendet och utvecklingen dessa veckor, det känns inte rätt att kalla bilderna för 11 månadersbilder. För det andra så var det omöjligt att knäppa kort på den lilla terroristen!



Ja ni ser ju själva hur bra bilderna blev, haha!


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Ja, det blir verkligen svårare och svårare för varje månad :) tänk när dom bara låg/satt stilla, vad enkelt det var att få klara fina bilder hihi...

2012-01-03 @ 13:08:39
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Haha inte lätt att fånga vildingarna på bild nu ;P Men man ser hur söt han är fast de är lite suddisudd ;) Kram

2012-01-03 @ 19:40:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Siri

Hej kära du!

Tack för att du tänkt på oss och brytt dig och vart bara underbar. Jag vet att jag inte svarat eller inte ens skrivit här på länge men nu är vi back on track!

Snart fyller våra pojkar ett - wow!

stor stor kram!

2012-01-03 @ 21:19:47
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0