Ny barnvagn.

Igår kväll kom Viktor hem med en ny vagn till Viggo. Vi hoppas att han gillar den här vagnen bättre än Baby Jogger Elite. Vi misstänker att Viggo inte gillar att sitta framåtvänd. Jag älskar Eliten och tycker det är synd att byta vagn men det är ju inte jag som åker i den. Baby Jogger vagnen är förresten till salu. Sparsamt använd och i fint skick. Hojta till om du är intresserad så får du mer info!

Efter lunch ska jag och Viggo inviga nya vagnen. Det ska bli så spännande att se hans reaktioner, om han ens reagerar?



Kommentarer
Postat av: frida

Ja vill oxå ha ny vagn.. men de får allt vänta tills ja börjat jobba hehe :) Men vill ha en brio sittvagn :)



Jag har vänt Noel fram i den vagnen vi har nu, å han tycker de e gör skoj... han ville heller klättra ur den när han satt mot mej så här var de tvärtom hehe !

2012-01-24 @ 17:08:19
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så spännande med ny vagn! Hoppas ni blir nöjda :) Kram

2012-01-25 @ 22:38:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0