Viggos kalas.





Viggos första födelsedag har varit fantastiskt bra! Fullt hus från förmiddagen till sena kvällen. Viggo sov en stund på förmiddagen men skippade eftermiddagsvilan, han hade inte tid att sova. Vid läggdags för natten var han fortfarande glad och ville nog helst vara uppe en stund till men somnade ganska snabbt när han väl kom till ro. Det tar på krafterna att fylla år!

Vi säger tack till alla som kom och firade Viggo!

Idag är det inte bara Viggos dag, det är också tulpanens dag. Jag älskar tulpaner och har 60 tulpaner uppdelat i tre vaser. Så vackert!

Jag blir så arg på mig själv... jag ville fota mycket idag, dagen till ära. Tror ni att det blev så? Nej, jag hade fullt upp med annat. De få foton som finns är katastrofalt dåliga - suddiga, mörka, en tårtspaden mitt i plytet, ungen blundar... Nu är det försent att göra någonting åt och det gör mig så ledsen. Nä, man lär nog anlita en fotograf vid de tillfällen man verkligen vill föreviga med foton.

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag tycker att bilderna här speglar ett underbart kalas och jag älskar den första bilden med 1-åringen på tigern!!

Härligt att det blev så lyckat - vi ska ha kalas nästa helg och hoppas på liknade resultat:)

KRAM!

2012-01-16 @ 08:18:48
URL: http://www.sirchen.blogspot.com/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo och Melker.

Så härliga bilder :) Inte hade jag någon aning om att det var tulpanens dag igår, nu vill jag med ha en bukett på köksbordet, det doftar ju så gott.. vår feeling :D

2012-01-16 @ 09:42:22
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så fina bilder! En sån tiger fick Alexander i julklapp ;) Grattis igen till killen ( i efterskott) Kram

2012-01-16 @ 12:51:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0