Längesedan.

Hej på er!
Här har jag inte kikat in på länge och nu när jag gjorde det så vart det som en käftsmäll, blogg.se har visst uppdaterats en aning!

Roligt också att så många, trots min bloggpaus, varit in här och kikat varje dag! Jag har fått många förfrågningar om det är så att jag slutat blogga, vissa av er saknar mig tydligen i bloggvärlden och det känns smickrande! Svaret på frågan om jag lagt ner bloggandet är nja. Att blogga känns så tidskrävande men samtidigt är det ju otroligt roligt att ha bloggen att titta tillbaka i.

Jag är en flitig användare av Instagram så ni som har möjlighet kan väl följa mig där? cprim heter jag där (inte cp rim som många verkar tro utan c prim, haha!).

Fortsättningsvis ska jag försöka uppdatera bloggen flitigare, för min egen skull. Det händer mycket i livet just nu, på både gott och ont, och det kan vara roligt att bevara det fina och nyttigt att skriva av sig om det som tär.

Vill också passa på att säga att jag knappt läser några bloggar längre. Och Facebook är jag ingen flitig användare av heller! Nej det är Instagram och sms/samtal som gäller om man vill komma i kontakta med mig.

Vi får väl se när nästa inlägg dyker upp. Fram tills dess - må så gott!









Bjussar på några iphonebilder som man kan se på mitt Instagram, cprim heter jag där som sagt.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej Caroline! Du kanske inte kommer ihåg mig Mn vi jobbade på Statoil tillsammans förut. Hoppas allt är bra med lilla familjen. Riktigt fina bilder på din son Viggo&på magen! Har nyss fått en liten tjej själv&längtar tillbaka till min stora kula:) Tänkte bara höra var du kan tänkas ha köpt den svarta lite längre koftan som visas på bild? Har länge letat efter just en sån. Tacksam för svar! Ha d gott!

2012-07-09 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0