Lillasyster.

Det finns väl egentligen inte så mycket att skriva om än så länge när det gäller lillasyster. Men hon växer som hon ska, bökar runt i magen och är en mästare på att få in sparkar som verkligen känns! 

I måndags var jag på en tillväxtkontroll och allt såg jätte bra ut. Hon vägde då cirka 2400 gram och ligger 13% plus. Hon verkar bli större än storebror. I eftermiddag ska jag iväg till barnmorskan och bland annat lyssna på hjärtljudet och även pappa Viktor ska för första gången följa med ♥

I tisdags klev jag in i vecka 34. De senaste veckorna har gått i snigelfart och det känns som en evighet till datumet hon är beräknad. Jag börjar bli stor hela jag och har så svårt att tycka om mig själv, jag känner mig så oglamorös, sliten och ful!


Instagrambild från igår kväll.


Kommentarer
Postat av: C

Jobba på att känna dig fin och njuta. Jag kände under min graviditet att det var den enda gången då jag inte behövde dra in magen. Jag kunde slappna av i tighta kläder och tokiga klänningar om jag ville. Det var ett undantag.

2012-07-05 @ 11:35:32
URL: http://chezchrista.blogspot.com
Postat av: Anki

Ååååh, Jag tycker att du var sååå fin när vi sågs på ICA! :)

2012-07-06 @ 09:45:55
Postat av: Emma

Tycker namnet Vilda är så fint. Kanske Lillasyster får heta ;)) ?

2012-07-06 @ 22:43:41
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Fina magen =) nu är det inte så många veckor kvar =) Kram

2012-07-12 @ 15:31:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Hanna

Fin mage. :-)

2012-07-30 @ 06:38:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0