Cabel & Cotton.

Jag har länge suktat efter ljusslingorna från Cabel & Cotton. De är så himla fina! När vi var i Thailand köpte jag fem stycken, två till Viggos rum, två till oss vuxna och en till min mamma. Tyvärr fanns det inte så många färgkombinationer som tilltalade mig i smaken. Men jag ångrar som tusan att jag inte köpte hem fler vita, de kostade inte många tior. Det är betydligt mycket dyrare att köpa dem i Sverige, eller beställa dem från England. Om det är någon som ska till Thailand och har plats över i väskan så hojta till :)

Jag vill så gärna ha en slinga till lillasysters rum. Funderar på att beställa en från England, komponera min egen slinga. Och jag skulle väldigt gärna komponera en till vardagsrummet!



↑ Min kritvita ljusslinga pryder spegeln i hallen. Dessvärre var kvalitén på själva slingan inte den bästa så den har jag bytt ut till en LED-slinga som ger ett gult sken, tyvärr.

Man kan ha slingorna på så många olika sätt, i så många olika fina färger. Här är några inspo bilder:


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Jättefina!

2012-03-18 @ 10:03:31
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Elin

Ja vi funderar på att flytta :) de vi kolla på låg i mom.

Grattis till lillasyster :))

Tänk va kul dom kommer ha sen när de är tätt emellan dom.

Kramkram

2012-03-18 @ 13:08:35
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

Jasså, vi ska kolla en gång till får se va vi tycker då men verkar vara MÅNGA intresserade så tror de kommer att dra i väg i pris.



Jo vi trivs bra här men skulle vilja ut lite på sidan av. Så ingen panik att htta nytt hus men dyker drömhuset upp så tänker vi flytta :)

2012-03-18 @ 15:23:06
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej

Jag måste bara tipsa dig att gå in på ebay.co.uk fär kan du beställa dem fr Thailand för knappt 70kr!
Alltid ngt :-)

Mvh Monika

2013-10-11 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0