Städhjälp.

Ny vecka och nya tag! Hoppas på mer ork och energi den här veckan. Vädret ska ju bli kanon och bara det piggar ju upp enormt mycket!

Idag har vi haft en bra start på dagen, vi har verkligen varit flitiga. Klockan är inte ens tio och jag är redan påklädd och klar (brukar oftast fixa iordning mig när Viggo sover) och vi har städat och donat. Observera att vi har gjort det, jag och Viggo. Han hjälpte mig att plocka i sina leksaker i leksaksbacken och gick sen runt och svingade med både rumpan och sopborsten. Min duktiga kille! Nu sover han som en stock. Man blir trött av att städa...

Dagens planer är att vara ute och snygga till på uteplatsen. Vi ska ta en tripp till Plantagen och inhandla blommor, krukor och jord. Eventuellt går vi in på Ikea när vi ändå är på rull, ska köpa nya luckor till tv-möbeln. Egentligen är jag jäkligt less på att springa i affärer. Varje dag säger jag att "vi måste köpa det här och det här, det här fattas". Det är tamefan korsdrag i plånkan för jämnan! Trodde väl aldrig att jag kunde tröttna på shopping?!




Mitt i städningen, därav röran.
Klumpiga jag trodde att jag filmade när Viggo plockade i alla leksaker och sen gick runt med kvasten. Tydligen så hade jag inte startat inspelningen. Men en liten snutt lyckades jag i alla fall få när han går omkring med kvasten, dock inte så städsugen längre.

Kommentarer
Postat av: frida

Hihi va söt han är!!:P Kul när man kan få lite städhjälp ;)

Försöker lära Noel att plocka i sina saker i sina lådor oxå, men nej de e fortfarande roligare å slänga ut allt när jag sitter å plockar i ;)

2012-03-12 @ 11:32:10
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Hehehe va söt han är! Edvin älskar också att hjälpa till med sopkvasten ;)

2012-03-14 @ 12:37:21
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0