Adidas.



Gårdagens cooling. Älskar Adidas dressen, den är så skön och dessutom snygg. Likaså skorna. Rekomenderas varmt!

Idag ska Viggo vara med sin mormor, moster och morbror. Dom kommer hit över dagen. Jag och Viktor ska iväg och... ja gissa vad? Vad brukar vi göra när vi har barnvakt? Jo såklart åka till huset och "jobba". Idag blir det mestadels utomhus jobb så jag hoppas att vädret fortsätter att vara lika ljuvligt som det är just nu.

Nu är vi ju förresten inne i maj månad. Idag kliver jag in i vecka 24. Det är 15 dagar kvar tills vi åker till Kina. 25 dagar kvar till 4d ultraljudet. Jag och Viktor har två års dagar att fira. Sköna maj!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ooh finaste dressen ;)



Härliga maj.. ni har mkt att se fram emot nu =) Kram

2012-05-01 @ 22:41:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My

Vilken tuffing! :)

2012-05-02 @ 09:58:38
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0