Donut.

Äntligen har mitt hår blivit så pass långt att jag kan använda mig av en såkallad "donut". Häromdagen var mitt hår hopplöst, liksom de flesta dagar (eller är det jag som är hopplös när det gäller att fixa håret kanske? mest troligt!), och då satte jag upp håret med hjälp av donuten. Resultatet vart väl inte skit bra men det fick duga!

På med solbrillorna för att dölja ett slitet face och sen är man redo att fånga dagen liksom!




Imorgon är det äntligen dags att besöka frissan, välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åg vad fint! Är det svårt att fixa till håret med donut? Vill ha långt hår, men var tvungen att klippa det en bit sist. Kram

2012-05-14 @ 10:54:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0