Krisprolls.

God förmiddag!
Här hemma har vi blivit bortskämda med sovmorgon, i två veckors tid. Viggo vaknar någon gång mellan 8 - 9 på morgonen. Visst, han somnar senare på kvällarna (20 - 21) men det stör faktiskt inte oss föräldrar. Jag är hel nöjd med lillemans nuvarande rutiner! Jag har mer ork och Viktor hinner umgås mer med Viggo. Vi får väl se hur länge lilleman vill ha det så här, det kan ju ändras snabbt.



Vid halv tio brukar vi äta frukost. Både jag och Viggo har en ny favorit sen ett tag tillbaka- krisprolls med en skiva hushållsost. Viggo knaprar i sig en skorpa (han äter den som "efterrätt", han äter vanlig smörgås och yoghurt först) och jag kan utan problem äta fyra fem stycken! Inte det mest nyttiga alternativet och man står sig inte mätt någon längre stund men det struntar jag i. Jag har aldrig varit typen som äter frukost så jag är nöjd att jag överhuvudtaget får i mig någonting på morgonen.

Nu ska jag sluta svamla om något så ointressant som skorpor och frukostvanor. Istället ska vi gå till lekparken. Hoppas på att få lite färg i ansiktet. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Skönt med såna rutiner! :)



Hoppas ni får en härlig dag i lekparken! :)

Kram kram!

2012-05-02 @ 10:22:59
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gött mä skörper ;)

2012-05-02 @ 20:33:05
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Skönt med rutiner som passar alla bra! Inte dumt med sovmorgon ju ;D



Sv; Tack så mycket! :D

Kram

2012-05-02 @ 21:34:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0