Morsdag.

Grattis till alla mammor på morsdag!
Själv så blev jag uppvaktad imorse med ett fint kort och en present. Presenten är nu invigd och kommer förhoppningsvis användas flitigt under sommaren.


Tack mina fina V:n för presenten!

Lilla familjen har haft en stillsam och trevlig eftermiddag tillsammans. Vi har ätit gott och tagit en skön promenad. Viggo har plaskat i en minipool som vi ställt på uteplatsen, mycket uppskattat!

Just nu är mina två V:n hos svärmor för lite morsdags firande. Själv så ska jag hänga tvätt, torka golven och slutligen ta en dusch. Skönt med lite egentid!


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Oh en grill ;) Såå gott med grillat :)

2012-05-28 @ 10:36:59
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0