Årets Julklapp. . .


Årets julklapp sägs ju vara en upplevelse vilket jag tycker är en riktigt bra julklapp!
Istället för att få döda ting, som man efter ett tag tröttnar på, eller kanske inte ens vill ha
(och funderar "vart tusan ska jag göra av den här?!") så får man ett minne för livet,
en upplevelse. Gärna tillsammans med någon man tycker om.
Jag gillar ordet "upplevelse". Det tilltalar mej. Sista tiden har jag blivit nyfiken på att uppleva saker. Jag vill uppleva (upptäcka) världen och allt den har att erbjuda -
smaker, dofter, natur, människor, värme, minnen.
Jag vill uppleva kärleken med mannen i mitt liv, allt som jag vill uppleva vill jag göra tillsammans med min älskade. Vi har redan upplevt mycket tillsammans - tråkigt och roligt, ledsamt och glatt, lätt och svårt, varmt och kallt, i Sverige och i övriga världen.
Ännu finns det så mycket mer att uppleva! Livet har just börjat och jag känner mej lyckligt lottad då jag redan har funnit min livskamrat.
Jag behöver inte längre söka eller uppleva allt det där jag vill ensam... för jag har dej

Låt oss uppleva och upptäcka livet och världen tillsammans, för det är det vi är bäst på;
att göra saker tillsammans!

Kommentarer
Postat av: anna

hålle rmed dig, en upplevelse är en udnerbar julklapp.

2008-12-03 @ 15:27:17
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Indiana Jones

Vi ska upptäcka och uppleva mycket du och jag älskling, vi har ju bara börjat =)

2008-12-03 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0