Amor Vincit Omnia. . .

Jag känner mej trasig. What´s going on?
Varför blir allting så fel när man egentligen bara vill så väl?
Du & jag känns som ett infekterat sår just nu. Jag vet inte vad jag ska göra,
eller hur jag ska vara för att det ska fungera. Jag känner stundtals att jag inte räcker till och att jag får dej att känna samma sak. Jag blir frustrerad.
Det har aldrig funnits något problem som vi inte har kunnat lösa du & jag.
Jag vet att tillsammans kan vi fixa vad som helst.
Jag älskar dej oerhört mycket, du betyder massor!

Jag tror på oss och jag tror på framtiden. Hur känner du?












Mensvärk till tusen...
jag känner mej ful, äcklig och tjock!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0