1 Månad Kvar. . .

Natten har varit hemsk! Ingen sömn och en massa oro och ångest.
Min hjärna spelar mej ett rejält spratt. Orolig över min käresta som fick åka in på akuten, flera timmars väntan utan att höra nånting ifrån honom.
Dessutom mycket orolig över mej själv då jag har svårt att hantera humöret och impulser. Men de gick hyfsat bra. Nu är jag övertrött, ögonen står i kors på mej.
Håller på och tvättar och städar för att hålla igång, vill inte somna nu.
Klockan 14 ska jag upp till sjukhuset på terapi, de behövs verkligen idag!
Har många tankar som behövs redas ut.

Har en del småärenden att uträtta efter sjukhus besöket. Synsam, apoteket, sola och sen hem och fylla i en massa jobbiga papper till f-kassan. Blää...
Är lite osäker på om jag ska åka till Uppsala ikväll eller om jag lugnar mej tills imorgon, de beror på om Viktor åker på konferens eller inte. Inge vidare att sitta där ensam.

Nu ska jag försöka få ihop nånting ätbart och sen ner och skifta maskiner.
Idag är de en månad kvar tills vi åker
=D










image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0