Direkt Från Hjärtat. . .

Äntligen tog jag mej mod till att skicka ett sms. Visst låter de jolligt?
Men situationen har varit spänd och våran vänskap "avslutades" på ett ganska tragiskt sätt. Jag visste inte hur den andra personen i fråga kände och tyckte. Och självklart så blir de svårare att "våga" när man inte vet hur reaktionen blir. Reaktionen blev iaf bättre än va jag nånsin hade vågat hoppas på!
Nu har vi äntligen strukit ett streck över de som varit. Och jag kan ärligt säga att jag är ledsen över hur jag har betett mej, du ska veta att jag har saknat dej som människa och vän, Jenny. Hoppas på att vi kan hitta tillbaka till varandra igen.

Känner en stor lättnad och är oerhört glad över att jag tog steget och skickade ett sms. Ingen här i världen är perfekt, jag erkänner mina brister och mina misstag. De ska bli skönt att få flytta till en ny stad och börja om.
Nu mår jag bättre i "tankarna/synen på framtiden", jag ser fram emot att få en nystart. Ingen känner mej sen tidigare och kan heller inte döma mej för tidigare misstag. Den här gången ska jag vara den Caroline som jag egentligen är,
även jag ska bli en bra människa. Och snälla, låt mej få lämna allt de gamla i Sandviken. Jag varken vill eller orkar höra om gamla misstag eller hur jag tidigare har varit som person. Ni som har nånting emot mej, låt mej bara vara. Ni andra får gärna vara delaktiga i min personliga utveckling =)
Jag VET att de här kommer att bli bra tillslut.





image66

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är glad att du hörde av dig, har tänkt på dig otaliga gånger och funderat över hur du har det... Är övertygad om att vi kommer hitta tillbaka till varann, det som varit lägger vi bakom oss. Den vänskap vi hade innan allt blev fel var en vänskap jag värderade högt, något som jag också har saknat! Nu ligger framtiden för våra fötter!

å du...lycka till med allt nu vännen - vet att det kommer reda sig för dig, du är en bra människa Carro!

2008-04-03 @ 11:17:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0