L-E-S-S - LESS!

Idag är en sån dag då jag är less... less, less, less!

Less på att vara sjuk, less på att inte ha några pengar, less på att jobba extra, less på att folk inte ser det jag faktiskt gör och bara gnäller på sånt som jag inte gör, less på vädret,
less på min svaga fula kropp,
less på folk som inte behagar att vara ärliga mot mig,
less på folk som säger "jag ringer dig" men inte gör det, less på min mage som bara krånglar, less på att inte kunna äta vad jag vill, less på att vänta, less på min självkänsla och självrespekten, less på adhd och borderline, less på att inte vara som alla andra,
less på oturen som förföljer mig, less på att alltid få kämpa så hårt för saker å ting,
less på alla mardrömmar, less på att ständigt känna mig ful och sämre än alla andra...

Jag skulle kunna fortsätta skriva i en evighet men väljer att inte göra det.


Kommentarer
Postat av: Marina

Då känner du och jag precis likadant just nu.

Utan jobb, inge pengar förrän i feb, söker jobb (men här i gävleborg) finns det knappt några. + att folk gnäller på en hela tiden o inte ser när man gör något bra.. usch, de är jag med om ästan varje dag. Ibland undrar man vad man ska göra för att folk i ens närhet ska bli nöjd? Sen ska inte dom styra över vad man gör o inte gör, det är mitt/ditt liv.. dom kan sköta sitt eget, för hur ser deras eget liv ut egentligen ? Sen Carro.. Jag måste säga, du skrev att du tyckte att du var ful och sämre en alla andra.. Det är du inte! Du är en fin tjej och du är bra precis som du är o vad du än gör!

2009-12-10 @ 16:21:47
Postat av: Caroline

Tack Marina för din kommentar!

Hoppas att det löser sig för dig också.

Kan ju trösta dig med att du inte är ensam om att känna och ha det så som du har det.



Stå på dig och skit i vad andra tycker och tänker (jag vet att det är svårt men försök).

Så länge man gör sitt bästa så räcker det långt!

2009-12-10 @ 17:44:14
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0