I Min Lilla Hjärna. . .


Vad har hänt sen sist?

Jag har börjat jobba. Andra arbetsdagen avklarad idag och än så länge känns det jätte bra!
Arbetskamraterna verkar jätte gulliga hela högen och arbetsuppgifterna passar mej ypperligt med den erfarenhet jag har. Den 27/2 är det personalmöte och efteråt blir vi bjuden på både resaturang och krogbesök. Mycket uppskattat!

Igår fyllde mamma 40. Jag börjar känna mej gammal nu när hon börjar komma upp i åren :S
Helt plötsligt så känner jag mej stressad över livet. Jag borde plugga nu när jag är ung, orka?
Borde veta va jag vill bli "när jag blir stor".
Många i min ålder har redan skaffat barn vilket stressar mej enormt mycket!
Det känns som att jag blir ett år äldre för var månad som går...
Vi borde sticka på våran jorden runt resa så vi verkligen har upplevt det, jag vill inte att det ska förbli en dröm. Vart vill vi bo, stad eller lantliv?

Frågor och måsten kommer det alltid att finnas 1000 tals av men det vore ju skönt att beta av några av dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0