Tuffa Tider. . .


Har inte haft inspirationen till att blogga sista tiden, eller jag har inte haft någonting att skriva om rättare sagt. Idag har jag lite uppdatering till er nyfikna.

Arbetsintervjun gick bra (hoppas jag), det kändes så. Jag får besked tidigast imorgon så jag håller fortfarande tummar och tår! Det är många som har frågat va det är för jobb jag har sökt; extrajobb på Statoil. Det va därför jag skrev i ett tidigare inlägg att det är tur att mitt efternamn inte stavas Preem. Fyndigt va? ;)

Det har ju varit mycket prat hit och dit om att vi ska sälja lägenheten, vi har varit väldigt osäkra men nu är den såld iaf. Viktor skrev pappren igår och dom nya ägarna får tillträde redan den 24:e februari. Ja jag vet att det är snart, drygt en månad bara. Om vi har ett nytt boende fixat?
Nej vi har ju inte det. Vi vet inte riktigt vart vi vill bo, Uppsala eller Gävle?
Ska vi ut och resa och i såna fall när? Det är så många frågetecken just nu och jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Jag har en stor oro inom mej vilket gör att jag blir mer ledsen och deppig än vanligt. Visst, det löser sej alltid men jag mår inte bra av att leva otryggt i ovishet. Just nu vill jag bara vara, tänka på vad jag vill med mitt liv och försöka göra det bästa av situationen.

Imorgon ska vi kolla på en nybyggd lägenhet i Industri staden här i Uppsala.
Lägenheten verkar fin men området är jag inte överförtjust i tyvärr. Folk har sagt att
"äh, det är väl bara att köpa nånting!". Jovisst, så är det ju men jag vill inte flytta omkring hur mycket som helst. Jag vill trivas i mitt hem och vill känna ro.
Mitt hem är så pass viktigt för mej (tydligen inte för alla?) .

Ska börja med maten nu och försöka komma fram till vilket som är bäst, Uppsala eller Gävle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0