I´m a blonde bimbo girl, in a fantasy world... not!

Jag längtar verkligen tills dagen då jag kan börja sola solarium igen!
En kvart, en gång i veckan, gör så gott! Jag mår så mycket bättre när jag har lite färg i ansiktet. Den så kallade färgen jag har nu skulle jag beskriva som vit, på gränsen till grå, med röda fläckar. Min hy som vanligtvis är super fin är numera katastrof!

Nej just nu känner man sig inte som någon Barbie docka...
Har nog aldrig känt mig så ful som jag gör nu. Är så less på min egen spegelbild! Läste nånstans att det är vanligt att gravida kvinnor känner sig attraktiva och vackra under graviditeten. Jag kan inte minnas att jag gjort det under någon period av min graviditet?

Hur känner ni andra gravida? Vackrare än innan graviditeten, mindre vacker eller ingen större skillnad?

Kommentarer
Postat av: emelie

nej nej carro,du ska inte sola. Det är såå farligt. Sen jag började jobba på Canceravdelningen är det mycke jag lagt av mig och solningen är en av den. så håll dig borta från solarium, bara den där kvarten i veckan är inte bra..å jag solade jag varannan dag förut i solarium, nu är det puder istället ;)

2010-12-20 @ 13:39:13
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: Nanna

Det blir en liten snygging förstår du väl! Det sägs ju att dom tar lite av skönheten från mamman :)

2010-12-20 @ 14:20:44
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, klart du ska lägga upp en egen lista! Är ju jätteskoj tycker jag :)



Här känner jag samma som dig. Fick ju höra innan att man skulle få så vackert hår och strålande hy. Men för mig blev det då helt tvärtom! Nepp, har känt mig vackrare :)



Kram kram!

2010-12-20 @ 14:43:10
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0