Undrar om pyret kommer tidigare än BF datumet?

Förresten, jag glömde att tala om vad barnmorskan sa idag.
Pyret ligger fixerad och långt ner. Hon tror att han kommer att komma tidigare än BF datumet men påpekade att det inte alls behöver vara så. Personalen på förlossningen sa samma sak tidigare i veckan... Dessutom är min livmodertapp lite kortare än va den normalt är i dessa veckor.

Jag har sagt till honom att han inte får komma innan årsskiftet.
Dessutom så vill jag att det blir ett lätt födelsedatum så han har följande dagar att välja på:


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så fel att bm säger så, så sa hon till mig med, 12dagar fick jag över.

Även hur mkt förvärkar och alla tecken ställ in dig på bf + någon dag så slipper du bli besviken!

2010-12-10 @ 22:04:07
Postat av: Marina

Jag tror att han kommer den 25 Januari :)

2010-12-11 @ 14:00:28
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0