Står vid ett vägskäl. Vilken väg ska jag gå?

Varför ska jag komplicera saker och ting?
Varför grubbla och tänka tusen gånger om, vrida och vända på allting?
Sån har jag alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara sån.

Jag har övervägt för och nackdelar mellan de två jobben jag har blivit erbjuden.
Egentligen är det solklart vilket jobb jag borde ta, om jag ska tänka på mitt eget bästa.
Men ska jag däremot tänka praktiskt och ekonomiskt så borde jag ta det andra jobbet.

Hur skulle du ha gjort?
Tagit ett jobb som du tror att du kommer att trivas med och dessutom får möjligheten att utvecklas som människa och i karriären, eller ta ett jobb där du tjänar lite mer,
har kortare resväg till jobbet men inte kommer att utvecklas på något vis?


Jag står vid ett vägskäl och har inte en aning om vilken väg jag ska gå.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Förstår att det är ett svårt val! =/

Kramar från oss! /N

2010-03-05 @ 15:16:03
Postat av: Sandra

Sluta krångla till det, vi har ju redan pratat om det idag och kom fram till nåt väldigt bra, Arlanda here she comes =)

2010-03-05 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0