Jag kräver inte att kunderna ska vara övertrevliga men man kan väl i allafall säga "hej" eller "nej tack"?

Idag har jag en dålig dag, en riktigt dålig dag dessutom.
Känner mig arg, ledsen, irriterad och besviken, alla dåliga känslor på en och samma gång.

Är jävligt less på japaner och ryssar! Dom behagar tydligen inte att vara trevliga?
Får dom inte lära sig vett och etikett, hyfs och hur man beter sig bland folk?

Det kändes skönt att komma hem och få en mysig kram.
För en kort sekund så kändes allting mycket bättre... men, nu är det lika "eländigt" igen.

Nu är det dax att äta. Idag blir det grillad kyckling med ris och en smarrig sallad. 
Förhoppningsvis känns det bättre med mat i magen och en powernap.

Puss och hej - negativ tjej!



"Viktor likes Carro" och glad är jag för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0