Pyret, en blivande gymnast? Eller kanske en fotbolls spelare?

De senaste dagarna har lillgrabben varit väldigt livlig och bökat omkring mer än vanligt.
Nu känns det inte längre som enbart en spark, det är mer som svepande rörelser under längre stunder. Ibland får han in en fullträff på revbenen. Aj aj aj! Snart så har jag nog knäckta revben.

Jag har försökt att filma när han bökar på som mest men han slutar precis när jag tagit fram kameran. Likaså när pappa vill känna och klämma, då blir han lugn. Busunge!




Älskade pyret ♥


Kommentarer
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 28

Min slutar också alltid när kameran kommer fram.. Väldigt märkligt :P

2010-11-16 @ 18:51:44
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tess

Min slutar när jag tar upp tröjan..så försöka se magen böka är uteslutet..min bm säger att hon är väldigt blyg av sig.. ;)

2010-11-16 @ 19:21:03
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0