Ser ut som ett spöke men är inte utklädd...

Vilken tur att det är halloween nu så jag kan se ut som ett spöke utan att det gör någonting. Usch och fy vilken jobbig dag det är idag, både psykiskt och fysiskt. När jag ser mig själv i spegeln så vill jag bara gråta! Tönt tänker säkert någon när jag skriver så men jag bryr mig faktiskt inte. Och ja, jag tycker faktiskt lite synd om mig själv idag! Ska tröst äta morötter och vitlöksdipp i mängder!

Inte känns det bättre när jag hittade en bild där jag ser pigg och fräsch ut.
Dessutom har jag "långt" blondt hår... miss that like crazy!



Skulle göra vad som helst för att se så fräsch ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0