Ska bloggen gå i graven?

Jag överväger att lägga ner bloggen. Vet inte vad jag ska skriva om, vet inte om någon uppskattar att jag skriver. Känner att jag inte får till helheten i bloggen. Jag är nog ingen riktig bloggare.

Just nu har jag mycket tankar, funderingar och oro kring allt som komma skall. Förlossningen, första tiden med bebisen, livet som mamma, att räcka till som sambo... Kämpar otroligt hårt med ångesten, självförtroendet och självkänslan just nu, vissa dagar går det galant och andra dagar kattlåda.

Äsch, jag bara svamlar. Nu ska jag krypa ner i sängen och plöja igenom en bunt tidningar och försöka att inte tänka på annat än det jag läser. Imorgon kanske allting känns lite bättre och blogglusten finns där igen? Den som lever får se. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Evve

Vem har sagt att en blogg ska vara på ett visst vis? Jag tycker det är roligt att läsa när den är personlig! Fortsätt att skriva på ditt sätt, det du känner för - just för att det är DU!

2010-10-25 @ 23:14:57
Postat av: Nanna

Precis du behöver inte blogga VARJE dag! Skriv när du känner för det, tänk att det är som en dagbok (visst en rätt öppen sådan hihi) men det är ju såå kul att gå tillbaka och kika ibland =)

Du MÅSTE fortsätta blogga, hur ska vi annars uppdatera oss om er, vi ses ju aldrig =(

Kramar N me familj.

2010-10-26 @ 08:08:46
URL: http://familjenhanson.blogg.se/
Postat av: Carolina - Olina

En blogg ska aldrig kännas som något man måste prestera i. Vad gör det om du inte har skrivlust på tre veckor? Låt den ligga om du inte har lust, och ta fram den om du känner för att skriva. Den behöver inte dö bara för du inte känner för den just nu. Sen vad innehållet befarar så tycker jag personligen att det är skönt att kunna följa ditt liv när du är så långt borta. En blogg är lika personlig som människan bakom. Vissa skriver om dagen de nyss haft, händelser, känslor och andra skriver om skor eller den senaste festen. Blogg är ens eget på internet.

2010-10-26 @ 09:57:27
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: sandra

tycker din blogg är bra så jag tycker du VERKLIGEN ska fortsätta.. jätteroligt när du lägger upp foton det gör din blogg extra rolig när du har lite bilder o sådär.. fortsätt så som du gjort.. tycker jag !! :))

2010-10-26 @ 13:55:38
URL: http://sandraautio.blogspot.com
Postat av: emelie

forsätt blogga carro,tycker det e roligt att läsa din blogg ja =)

2010-10-26 @ 16:37:25
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: Elin i Umeå

jag tycker att din blogg är jättebra precis som den är! så fortsätt! :)

2010-11-03 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0