Dåliga impulser...

Det är så typiskt mig att vara impulsiv. Det är på både gott och ont, ibland bra och vissa gånger mindre bra. Att jag klippte av mig håret är en mindre bra impuls. Jag ångrar mig jätte mycket! Jag känner mig inte alls bekväm i det, känner mig jätte ful och inbillar mig att jag ser ut som en kille.

Det är jätte trist för jag tycker att det är fint med en kort frisyr men jag
passar inte i det. Får inte till helheten, känner mig så löjlig.
Inte känns det bättre nu när jag börjar bli lönnfet och blek.

Som en blandning av dessa tre personer känner jag mig frisyrmässigt
(mest som den översta) .


Stina i Saltkråkan.


Rihanna


Viktoria Beckham, det är faktiskt den bilden som fick mig att våga
klippa av mig håret. Jag tycker att hon är så ruggigt snygg på den bilden.
Allt klär en skönhet men jag måste inse att jag inte är Viktoria, tyvärr!

Nej, nu ska jag skippa saxen ett bra tag framöver och spara ut mitt hår och
till våren bli blond igen! You live and you learn. Nu vet jag att en kort frisyr inte är någonting för mig, nu behöver jag inte fundera på det något mer.
Ingen kommer ihåg en fegis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0