För ett år sedan.


Torsdagen den 13 januari. För ett år sedan såg jag ut såhär, sprickfärdig!

Senare samma dag åkte jag akut in till Akademiska sjukhuset - jag domnade bort i händerna, ansiktet och svaljet, jag hade ingen kontroll på kroppen, min syn rubbades och jag fick svarta fläckar på synfältet. Jag mådde riktigt dåligt och kunde knappt stå på benen.

Läkarna trodde att det var havandeskapsförgiftning. Flera prover togs och många undersökningar gjordes. Jag blev inskriven på bb och skulle stanna över helgen till att börja med. Det visade sig att mina blodplättar inte klibbade ihop och tillverkningen av nya var dålig. Ingen visste varför. Jag var mycket klen och tanken på en förlossning i det skicket fick mig att gråta. En igångsättning var aktuellt, nästkommande vecka, men det behövdes ju inte...


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo och Melker.

Usch :( Jobbigt att det blev så jobbigt fr dig på slutet av graviditeten :(



Tänk att det snart är dagen D. Den stora 1 års dagen fr våra smågrabbarna :) Kan inte fatta att ett år kan gå så snabbt... 1 år är ju ändå ett år liksom, det sa bara svisch! :p



2012-01-13 @ 10:51:08
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åååh vad man saknar sin "ölakagge" ;) Skönt att du slapp igångsättningen iaf... väldigt långdraget vill jag lova. Kram

2012-01-14 @ 17:37:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0